måndag 14 oktober 2013

London

Det har ju nästan blivit som en liten tradition att åka till London och julshoppa. I år åker Maja, jag, min syster och min mamma dit på höstlovet. I och för sig lite tidigare än vi brukar åka, men det gör inget eftersom London är en sån fantastisk stad! Det som är lite synd är att inte julbelysningen är uppe och att Winter Wonderland i Hyde Park inte är öppet då. Men vi lär ju ha det rätt mysigt ändå. :)

Har kikat runt lite bland bl.a. Marks & Spencers julsaker och hittat några grejer som jag nog vill köpa.


 Jag tycker att Londontaxibilarna är så fina och ifall dom är lite julpimpade så blir det extra fint :)


 En snöig brevlåda att hänga i granen eller nåt fönster

 Och en snöig telefonkiosk att hänga nånstans

Mina pepparkakor eller saffransbiscotti skulle trivas alldeles utmärkt i den här snygga burken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar