fredag 11 oktober 2013

Julnostalgi :)

Har sen jag kom hem från jobbet i morse suttit och kollat igenom en massa kort i datorn. Insåg just att jag inte skaffade digitalkamera förrän 2005. Tänkte att jag skulle lägga upp kort på Maja från varje jul sen dess. Är ju så kul att se hur hon har vuxit. :)

Ska nog ta och gräva fram alla fotoalbum sen från innan digitalkameran gjorde sitt inträde i vår familj här nån dag framöver så jag kan lägga upp kort av Majas första fem jular oxå. :)

Tilläggskommentar 131013: Har hittat kort från Majas första jul nu! Ska gräva vidare efter dom övriga fyra!


Nu kör vi!


Maja ½ år julen 2000
Firade jul med mina föräldrar
Min käre make ser ju väldigt glad ut... ;)


 Maja 5½ år julen 2005
Den här julen firade vi hos mina föräldrar
 
  Maja 6½ år julen 2006
Hos mina föräldrar här med

  Maja 7½ år julen 2007
Och här... 

  Maja 8½ år julen 2008
Och igen...

  Maja 9½ år julen 2009
Den här julen firade vi i vårt hus i Norrland

  Maja 10½ år julen 2010
Här var vi hemma hos oss

  Maja 11½ år julen 2011
Firade julen hemma hos min farfar

 Maja 12½ år julen 2012
Och tillbaka hos mina föräldrar igen :)


Åh vad jag längtar till julen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar