onsdag 16 oktober 2013

Lite julshopping

Åkte till IKEA i Kungens kurva förut, för jag har sett på några andra julbloggar att IKEA har plockat fram sina julsaker, så jag tänkte åka dit och mysa lite och köpa något nytt pynt.

Men snacka om att jag blev besviken när dom inte hade tagit fram en endaste liten julkula ens!! Vi frågade en som jobbade där och han sa att julgrejerna ska vara framme senast 1 november. Det är dagen efter vi kommer hem från London, så gissa vad jag ska göra då... ;)

Hur som helst så åkte vi en sväng till Skärholmen oxå. På Åhléns var julen framme! Jag gick omkring bland alla fina kulor och dom andra grejerna och bara mös. :) 
Hörde flera stycken, mest äldre damer, som sa att: "Men har dom tagit fram julgrejerna REDAN?!". Vaddå redan, tänkte jag, och mös vidare. :)

Några grejer fick följa med mig hem idag. Kommer troligtvis åka dit igen och köpa nåt mer, men idag blev det dom här sakerna.


 Uggla och stjärnor till Majas rum 

 Rosetter till köket 

 Hjärta av små bjällror till Kalles och mitt sovrum 
Fin och vinterglittrig ballerina som jag eventuellt 
tänkte ha som dekoration på årets jultårta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar