söndag 13 oktober 2013

Juliga saker

Har precis skickat efter nya ljusslingor från Jotex till fönstren i köket. Den ena gick sönder förra julen och jag misstänker att den andra kommer lägga av den med när som helst, så jag beställde två. När jag ändå var i shoppartagen passade jag på att beställa nya gardiner till vårt sovrum samt Majas rum.


 Gardiner till mig och Kalle

 Maja gillar ju lila + att hennes elljusstake är lila så dom här gardinerna kommer nog bli bra i hennes rum :)


 Stjärndraperier till köksfönstren

Sen var jag inne en sväng på Åhléns sida oxå, dom har ju så mycket fina julkulor osv. Såg att dom har det lilla luciatåget och chokladfonduen igen som jag köpte förra julen. :)


 Jag använder inte den här till chokladfondue utan jag fyller den med en massa julkryddor, häller på en skvätt vatten och tänder ljuset under och vips så doftar hela huset ljuvligt juligt 


Världens sötaste lilla Luciatåg som på julen står i vårt vardagsrumsfönster :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar