tisdag 15 oktober 2013

Julen 2012

Tänkte dela med mig lite av förra årets jul :)


 Maja hittade en julstrumpa på sin dörr när hon vaknade :)


 Paketöppning!

 Julfrukostbordet dukat i väntan på att Kalles föräldrar ska komma och äta dopp i grytan med oss

 Brasan brinner som sig bör :)


 Julmys i vardagsrummet

 Kalle skär upp julskinka till frukosten

 Jag älskar dopp i grytan! Blir ingen riktig jul utan det! 

 Elvis och Isola har oxå fått julklappar :)

 Jultårtan som jag gjorde som vi tog med till mina föräldrar

 Var en sväng förbi min farmors grav och tände ljus och lämnade en liten tomte 

 Kalle och Maja väntar på Kalle och hans vänner :)


 :)


 Lite TP-spel

 Maja a.k.a. Rudolf med röda mulen :)

 Min mamma i sin snygga granhatt!

 Min pappa "Tomten är far till alla barnen" 
Vi är ju fem syskon så... ;)

 Äntligen Karl-Bertil! 

 Julklappsutdelning på gång

 Mina julklappar: en Kitchen Aid-stavmixer med en massa fiffiga tillbehör, sushiset, Kockumgryta och ett granitbakbord :)


Våra små julgrisar sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar