fredag 15 november 2013

Snö dom senaste 8 åren

Jag vet att jag har tänkt att jag ska skriva upp år för år när snön kommer och stannar här där vi bor, och inte bara slaskar bort. Glömmer så klart bort det varenda år... Men sen 2005, när jag köpte min första digitalkamera, så har jag stenkoll på när snön kom eftersom man kan se datum, klockslag osv när korten är tagna. Och ta kort på första snön, eller ja snön som blir kvar, gör jag alltid! :)

Tänkte skriva ut det här från och med 2005 och framåt så Kung Bore ska fatta att det ska bli snö och vinter här nu istället för allt regnande och plusgrader... ;)

2005 - 19 november
Maja på väg hem från dagis :)

2006 - då kom det ingen snö förrän efter nyår,
därför får det bli en bonusbild på Kalle från januari 2007 här ;)


2007 - 10 november
Snö på fåglarnas mat

2008 - 3 december
Elvis sitter och kikar ut på snön :)

2009 - 5 november
Snacka om att det kräksnöar! 

2010 - 22 oktober
Maja på väg till skolan :)

2011 - 18 december
Jag var på väg till jobbet och väl framme var grinden 
låst, så jag fick parkera på gatan utanför...

2012 - 29 november
Snön kom lagom till lillajul och 1 advent :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar