onsdag 6 november 2013

Lite besviken :(

Vi var ju och veckohandlade på ICA Maxi idag. Glad i hågen knallade jag glatt iväg mot julsakerna för att leta upp dom fina "julmunkarna"! Men jag blev tyvärr väldigt besviken när jag hittade dom :( 
Dom var inte alls så fina i verkligheten som på bilden jag såg på nätet, inte fina alls om jag ska vara ärlig...


Jag förväntade mig ju det här:

Men såhär såg dom ut på riktigt:

Okej att jag gillar rosa, men inte så där hysteriskt rosa! Sen är det ju inte strössel av pärlor heller som på bilden. Så det blev inga munkar för mig.

Däremot köpte jag lite andra grejer :)

 Adventsblockljus

 Kalenderljus

 Ett block att skriva in mina bästa julrecept i :)

Grangirlang och röda små kulor till ett julprojekt! 


Hämtade ut ett paket från Torparlycka oxå!

 Fina ljusstakar :)

Rengöringsspray med doft av jul! Har sett att så många andra julbloggare har köpt den så jag blev tvungen att göra det med ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar