söndag 30 november 2014

It's beginning to look a lot like Christmas...

Har inte alls hunnit pynta så mycket som jag egentligen hade velat. Vi har precis börjat byta fönster på huset, så inte förrän i fredags kväll satte Kalle upp foder osv. Och så håller vi på att göra om i Majas rum, så hon bor i vardagsrummet för tillfället, men snart kan jag pynta fullt ut! ;)

Så här långt har jag kommit hittills :)

Ena köksfönstret

Vad passar bättre att hänga i köksfönstret än små KitchenAid och cupcakes hemma hos en bak&matlagningsnörd? ;)

Mina små tomtar som bor i amarylliskrukan

Andra köksfönstret

Brickan som adventsljusen står på måste sättas fast med häftmassa, annars puttar katterna ner den... ;)

Vardagsrumsfönstret 

Vår fantastiskt fina Staffansljusstake som Peter på Järna ljus & hantverk har gjort

Det är alldeles för varmt för att elda i kaminen nu, så då tänder jag ljus därinne istället

Kalles och mitt sovrumsfönster

Min fina julkula som jag köpte på Liseberg förra vintern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar