onsdag 7 oktober 2015

Adventskalendrar för vuxna

Självklart ska även vuxna ha en adventskalender! Så i år har beställt varsin adventskalender åt Kalle och mig. Kalle som älskar lakrits får då en kalender innehållande lakrits och själv är jag chokladjunkie, så då får jag en med choklad!



Kalles kalender köpte jag från Choklad & lakrits och min från inreda.com :)

Sen har jag även gjort en whiskyadventskalender som min pappa ska få i fars dagspresent ;)

Jag gjorde som så att jag köpte 24 olika 5 centiliters whiskyflaskor från Just miniatures (som tyvärr inte levererar till Sverige, men min syrras kille är britt och bosatt i England, så då skickades mitt paket hem till honom!) som jag slog in var för sig och sen la ner bland massa silkespapper i den här lådan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar