fredag 19 december 2014

Julavslutning i skolan

Idag var det julavslutning i Majas skola. Efter avslutningen hade hon lite julmys med hennes sju bästa vänner här hemma :)
Dom käkade tomtegröt och skinkmackor och en massa julgodis, hade julklappsutdelning, spelade sällskapsspel och tv-spel och hade hur kul som helst :)

Jag hade fått i uppdrag att fixa lite julgodis, så i går kväll innan jag stack till jobbet, och i morse efter att jag kom hem från jobbet igen, hade jag godisverkstad!

Det jag gjorde var knäck, rischoklad, marsmallowssnögubbar och KitKatgranar, varav dom två sistnämda blev väldigt uppskattade :)

Knäck & rischoklad

Granar & snögubbar

Snögubbar av marshmallows, candymelts, miniSmarties och grillspett

Granar av KitKat, candymelts och strössel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar